HAALARIMERKKIKILPAILU🎨

Photo related to the news article.

Julkaistu: maanantaina 2. lokakuuta 2023 klo 9.12

Nyt on aika kaivaa piirrustusvälineet kaapista tai laittaa Paint tulille, sillä Serverin haalarimerkkisuunnittelukilpailu käynnistyy! Olitpa sitten taidokas piirtäjä tai vain kekseliäs suunnittelija, niin tämä kilpailu on sinua varten, sillä kilpailuun voi osallistua lähettämällä niin kuvatiedoston kuin sanallisen kuvauksen merkistä.

Palkintona voittajille on Serverin kangaskassi sekä tietenkin haalarimerkki. Serverin jäsenistö ja hallitus valitsevat voittajat.

Osallistumisaika: 26.9.–3.10.2023

Lähetä kilpailutyösi kuvatiedostona tai tekstimuodossa osoitteeseen materiaalivastaava (at) serveriry.fi ja laita sähköpostin otsikoksi Haalarimerkkikilpailu.

Äänestys

Haalarimerkkikilpailun äänestys alkaa! 🗳️✨

Saimme jälleen mukavan määrän kilpailutöitä ja hallitus onkin jo äänestänyt oman suosikkinsa. Nyt on teidän vuoro äänestää merkkiä, jonka haluaisitte toteutettavan. Aikaa äänestää on sunnuntaihin 15.10. saakka.

merkki ehdokkaat

Tulokset

Kolmiomies (merkki 3) voitti jälleen jäsenistön äänestyksen ylivoimaisesti.