Toimikunnat

Tapahtumatoimikunta

🫵🏼🫵🏼 We want you 🫵🏼🫵🏼

Siis mukaan ainejärjestömme tapahtumatoimikuntaan! Etsimme tyyppejä, jotka haluavat olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa upeita tapahtumia yhdessä tapahtumavastaavien kanssa.

Tapahtumatoimikunta on paikka, jossa voit päästää luovuutesi valloilleen ja vaikuttaa siihen, millaisia tapahtumia järjestämme jäsenistöllemme. Liittyypä intohimosi sitten sitseihin, bileisiin, verkostoitumiseen, kulttuuriin, tai muuhun, meillä on tilaa juuri sinulle.

Jos kiinnostuit, lähetä viestiä tapahtumavastaavillemme. Kerro viestissä lyhyesti, miksi olisit hyvä valinta toimikuntaan. "Haku" on hyvin vapaamuotoinen ja tärkeintä meille on, että olet innokas ja kiinnostunut tapahtumien suunnittelusta ja järjestämisestä.

Viestiä voit laittaa Telegramissa joko Eemelille @eemeliv tai Nealle @huutamo. "Haku" on auki tammikuun ajan ja lisäilemme jäseniä ryhmään sitä mukaa. Tervetuloa🔥

Järjestelmätoimikunta

★Järjestelmätoimikunta tervehtii sinua!★

Tänä vuonna järjestelmätoimikunta tekee taas paluun ja sen vuoksi etsimme uusia jäseniä. Ensisijaisesti Serverin toiveena on saada jäsenistön yhteistyössä tekemiä ohjelmia/ohjelmakomponentteja ainejärjestön toimintaa edistämään.

Tarkoitus on siis koodata porukalla ja kehittää omaa osaamistaan. Tämä on juurikin sitä harrastuneisuutta, mitä joka firma peräänkuuluttaa rekrypäivillä!

Emme oleta, että osaat kirjoittaa täysin optimoituja Javaste-algoritmeja tai innovoida uutta TikTokkia, mutta jos olet innokas oppimaan tai osaat jo näpertää jotain JavaScriptillä niin ota yhteyttä!

Järjestelmätoimikunnan tehtäviin kuuluu tänä vuonna:

• ☻ Serveri Ry:n verkkosivujen ylläpito ja jatkokehitys. ☻
  • ☻ Muut teidän ehdotukset oman mielenkiinnon ja osaamisen mukaan ☻

✉ Jos kiinnostuit niin:

Täytä hakemuslomake tämän sivun alareunassa tai kysy suoraan @miikatti (Telegram/Discord)

Koppitoimikunta

Hengaatko paljon kopilla? Tiedätkö hyviä kahvipiiloja? Kiinnostaako uusien sohvien hinkkaaminen? Kiinnostaako ainejärjestöhuoneen kulttuuri reliikkijen kohtalo? Mikäli vastaat edes yhteen kysymykseen "kyllä" tai edes "ehkä", niin tervetuloa mukaan koppitoimikuntaan päättämään kopin asioista ja järjestyksestä.

Hakemus