ATK YTP JKL

Photo related to the events article.

Julkaistu: maanantaina 19. elokuuta 2024 klo 11.22

Excursio

ATK-yhteistoimintapäivät, lyhyesti ATK-YTP, järjestetään tänä syksynä Jyväskylässä 16.10. - 18.10. Tämä kaksipäiväinen Tietotekniikan opiskelijoiden liiton (TiTOL) seminaaritapahtuma kokoaa vuosittain yhteen IT-alan opiskelijoita seitsemästä eri yliopistokaupungista. Tämän vuoden ATK-YTP järjestäjinä toimii Jyväskylän TiTOL-järjestöt Linkki, Dumppi sekä Ynnä.

Yhteistoimintapäivät tarjoavat alan opiskelijoille ympäri Suomen mahdollisuuden tutustua toisiinsa sekä alan yrityksiin hauskalla tavalla. Tapahtumassa alan ammattilaiset pitävät vaikuttavia luentoja kahtena seminaaripäivänä. Luennot järjestetään Jyväskylän yliopiston Agora-rakennuksen pääsalissa (auditorio 1) molempina pääpäivinä. Seminaariosuuksien jälkeen on kumpanakin päivänä luvassa vauhdikasta iltaohjelmaa, kuten rastikierrokset, etkot aivan Jyväskylän keskustassa sekä huikeat jatkot artisteineen!

P.s. TiTOL pitää tapahtuman aikana syysliittokokouksensa, jossa mm. valitaan hallitus vuodelle 2025!

Ulkopaikkakuntalaisille järjestetään koulumajoitus. Mukaan kannattaa ottaa siis välineet lattialla nukkumiseen.

Tapahtuman virallinen viestintä tapahtuu Telegramissa. Linkit chatteihin jaetaan Serverin tiedotuskanavalle Telegramiin

Nettisivut (lisätietoja sivuille päivitetään lähempänä tapahtumaa): atk-ytp.org Tapahtumassa noudatetaan JYY:n turvallisen tilan periaatteita:

Tapahtuman lipun hinta on 27 euroa per henkilö. Lippu sisältää kaksipäiväisen tapahtumaohjelman lisäksi koulumajoitukset. Tapahtuman lippu sekä bussikuljetus Jyväskylään ja takaisin maksavat 34€ Serverin jäsenille, ja 41€ ei-jäsenille. Hinnat eivät sisällä Kide.app palvelumaksua

TL;DR:

• MITÄ: ATK-YTP 2024
  • MISSÄ: JYVÄÄSKYLÄSSÄ
  • MILLOIN: 16. – 18.10.2024
  • MIKSI: YHTEISTOIMINTAA
  • MUKAAN: Nukkumisvälineet, selviytymisvälineet kahdeksi päiväksi, haalarit (jos on) sekä reipasta mieltä 🙂
  • MUUTA: zyn zyn, kolmiomies.mp4 ja tg slotmachine, tervetuloa Suomen Ateenaan!

Tapahtuma alkaa: keskiviikkona 16. lokakuuta 2024 klo 12.00

Tapahtuma päättyy: perjantaina 18. lokakuuta 2024 klo 12.00