Kopin ystävänpäivä

Photo related to the events article.

Julkaistu: torstaina 1. helmikuuta 2024 klo 10.41

IlmainenAlkoholitonTurvallinen tila

Mikä mahtaakaan olla paras tapa viettää ystävänpäivää? No tietysti Serverin Kopilla Mariokart-turnauksessa!

Kopin ystävänpäivää vietetään Mariokart-turnauksen merkeissä! Kilpailu on avoin kaikille halukkaille, joten lähde vain rohkeasti mukaan näyttämään taitosi! Kaikki ovat myös tervetulleita vain katsomaan ja nauttimaan hyvästä seurasta! Turnajaisten lisäksi on myös mahdollista pelata lautapelejä! Samaan aikaan pidetään myös Serverin aulakahvit, joten naposteltavaakin löytyy!

Tule siis nauttimaan hyvästä seurasta ja jännittävästä turnauksesta ystävänpäivänä 14.2. Kopille! Turnauksen voittajalle on luvassa pikku palkinto!

Huom! Tapahtuma on alkoholiton!

🏎️🐁💨

• MITÄ: Kopin ystävänpäivä Mariokart-turnaus
  • MISSÄ: Serverin Kopilla
  • MILLOIN: Keskiviikkona 14.2. alkaen klo. 12.00
  • MUKAAN: Hyvä Serveri fiilis!

Tapahtuma alkaa: keskiviikkona 14. helmikuuta 2024 klo 12.00

Info
Tapahtumassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Osallistumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan näitä periaatteita.