Haalarikastajaiset

Photo related to the events article.

Julkaistu: torstaina 11. tammikuuta 2024 klo 10.04

IlmainenTurvallinen tila

Never stop the madness ja kohta vedetään taas!!!

Kauan odotetut ja himoitut haalarit ovat viimein saapuneet fuksipalleroistemme keskuuteen!

Tänä vuonna haalarikastajaisten teemana on meemit! Tapahtuma alkaa klo 18.00 Lukemalla, jossa on luvassa sisärasteja sekä muuta ohjelmaa ja tietenkin itse haalarikaste! Kasteen jälkeen halukkaat jatkavat rastikierroksen merkeissä kohti illan virallista jatkopaikkaa eli palapelibileitä Bar Nousu & Laskussa!

Joten kerää mukaasi kaikki uudet valkohaalariset serveritoverisi ja tulkaa viettämään upeaa iltaa Lukemalle! 4-6 serverin ryhmiä saa muodostaa jo etukäteen, mutta paikan päällä muodostetaan myös ryhmättömille omat ryhmät! Myös vanhukset ovat tervetulleita seuraamaan tapahtumaa jo klo 18.00!

Haalarikastajaisiin ilmoittaudutaan Kideappissä. Linkki tapahtumaan osallistumiseen.

Lipun myynti palapelibileisiin alkaa maanantaina 15.1 klo 15.00 Kideappissä. Linkki alelippuihin löytyy ilmoittautumisen jälkeen kide.app lompakosta. (Huom! Alennushinta voimassa keskiviikkoon 17.1. asti!)

• Mitä: Haalarikastajaiset
  • Missä: Lukemalla, jatkot Bar Nousu & Lasku
  • Milloin: Torstaina 8.2. klo 18.00
  • Mukaan: Haalarit + teeman mukaiset asusteet, virvokkeita ja iloista Serverimieltä!

Kaikissa tapahtumissamme noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Jos koet häirintää tai epäasiallista käytöstä, ota yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen tai häirintäyhdyshenkilöömme Piia Viléniin.

Tapahtuma alkaa: torstaina 8. helmikuuta 2024 klo 18.00

Tapahtuma päättyy: torstaina 8. helmikuuta 2024 klo 23.00

Info
Tapahtumassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Osallistumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan näitä periaatteita.