VappuViinatVirosta

Photo related to the events article.

Julkaistu: lauantaina 30. joulukuuta 2023 klo 22.17

PoikkitieteellinenUlkoinen järjestäjä

Tunnetko jo aaltojen keinutuksen? Haistatko ihanan suolaveden tuoksun? Kuulevatko korvasi laulavien lokkien sulosointuja? Tämä ei ole mikään ihme, sillä VappuViinatVirosta-risteily on tulossa jälleen! Risteily järjestetään 14.-15.4.2024, ja seilaamme tällä kertaa tuttua reittiä Helsingistä Tallinnaan, jossa on mahdollista käydä jaloittelemassa maissa.

Hinnasto:

Epsilon ry:n jäsenille 68 € / hlö

Yhteistyöainejärjestöjen jäsenille 73 € / hlö

Muille 83 € / hlö

Hintaan sisältyvät bussikuljetukset, risteily B4-luokan hytissä sekä haalarimerkki! Jos haluat, voit ostaa ruoat erikseen ilmoittautumisen yhteydessä tai paikan päällä, mutta ne eivät sisälly hintaan. Ruoat ovat samanhintaiset kaikille osallistujille.

Ilmoittautuminen risteilylle alkaa 24.1 ja loppuu 7.2. Ilmoittautuminen tapahtuu Kide.apin kautta. Lisätietoja risteilystä löytyy Epsilon ry:n nettisivuilta osoitteesta: https://epsilon.sool.fi/

Epsilon ry:n kanssa risteilyllä yhteistyökumppaneina ovat Bunsen ry, Echo ry, Fides Ostiensis ry, Hyeena ry, Iskra ry, JMYO ry, JOS ry, Kotex ry, Kvantti ry, Legio Ostiensis ry, Mikrovillus ry, Muuvi ry, Nefa ry, Oidipus ry, Opossumi ry, Praxis ry, Poikkeus ry, Popsi ry, Retikka ry, Serveri ry, Skripti ry, Socius ry, Sointi ry, SusTek ry, Terho ry, Tombolo ry, Täky ry ja Varnitsa ry.

Tapahtuma alkaa: sunnuntaina 14. huhtikuuta 2024 klo 12.00

Tapahtuma päättyy: maanantaina 15. huhtikuuta 2024 klo 12.00