Värikuulasota: Serveri x Hyeena!

Photo related to the events article.

Julkaistu: tiistaina 19. syyskuuta 2023 klo 13.51

PoikkitieteellinenTurvallinen tila

Tervetuloa pitämään hauskaa ja ottamaan toisistaan mittaa ainejärjestöjen kesken värikuulasodan parissa! Ottelu käydään Kuopion seikkailukeskuksen vanhan asevarikon kentällä maanantaina 2.10. klo 17 alkaen. Tapahtuma kestää kaiken kaikkiaan puolitoista tuntia. Serverin ja Hyeenan jäsenille osallistumishinta on 23 €, ei-jäsenille 30 €. Hintaan sisältyy puoliautomaattimerkkain, haalarit, suojavälineet, loppumaton ilmatäyttö, opastus sekä 500 kpl kuulia. Kummallekin ainejärjestölle on varattu 15 taistelijan kapasiteetti.

HYEENAT: Hyeenalle etukäteen ilmoittautuneille toimitetaan linkki lipunostoon. SERVERIT: Lipunmyynti alkaa 19.9. klo 14 kideappissa.

MITÄ: Värikuulasotaa!

MISSÄ: Vanha asevarikko

MILLOIN: Maanantaina 2.10. klo 17-18.30

MITÄ MAKSAA: 23 € jäsenet, 30 € ei-jäsenet

Tapahtuma alkaa: maanantaina 2. lokakuuta 2023 klo 17.00

Tapahtuma päättyy: maanantaina 2. lokakuuta 2023 klo 18.30

Info
Tapahtumassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Osallistumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan näitä periaatteita.