Barbenheimer-fuksisitsit

Photo related to the events article.

Julkaistu: maanantaina 21. elokuuta 2023 klo 8.53

Turvallinen tila

Hi Barbie! 💖🎀 Hi Oppenheimer! ☢️💥

Onko suosikkivärisi pinkki? Haluaisitko asua Mojo Dojo Casa Housessa? Nautitko istumisesta kolme tuntia paikallaan? Nämä syksyn jysäyttävimmät sitsit ovat erityisesti fukseja varten, jotta he oppisivat sitsaamisen jalon taidon. Sitsit eivät sentään ole mitään ydinfysiikkaa!

Sitsit ovat akateeminen pöytäjuhla, jossa korkeakouluopiskelijat kokoontuvat saman pöydän ääreen syömään, juomaan ja laulamaan juomalauluja. Sitseiltä ei saa myöhästyä! Myöhästyjille on luvassa leikkimieliset rangaistukset. Fuksisitseillä on tarkoituksena opetella yhdessä sitsaamaan, joten ei haittaa, vaikka säännöt eivät olisikaan vielä tuttuja. Omien juomien tuominen on erittäin suositeltavaa, sillä lipun hintaan kuuluu pelkästään kolme shottia (alkoholillinen/holiton). Sitseillä tarjotaan vain pientä syötävää, joten on tärkeä syödä hyvin ennen niitä. Jotta illan päätteeksi paikat eivät olisi kuin ydinpommin jäljiltä, muistutamme jokaista siivoamaan omat jälkensä.

Sitsiliput tulevat myyntiin KideAppissa maanantaina 11.9.2023 kello 14. Lipunmyynti sulkeutuu 18.9. vuorokauden vaihtuessa.

Myös vanhemmat Serverit ovat tervetulleita sitseille! Fukseille on oma lippukiintiö. Tapahtumassa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita.

MITÄ? Serverin Barbenheimer-fuksisitsit

MISSÄ? Lukemalla, Studentian kanssa samassa rakennuksessa, Yliopistonranta 15

MILLOIN? 20.9.2023 klo 18-22

MITÄ MAKSAA? Serverin jäsenet 10 € ja ei-jäsenet 12 €

MITÄ PÄÄLLE? Jotain Barbenheimer-teemaan sopivaa, sekä tietenkin haalarit, jos sellaiset jo omistaa

Tapahtuma alkaa: keskiviikkona 20. syyskuuta 2023 klo 18.00

Tapahtuma päättyy: keskiviikkona 20. syyskuuta 2023 klo 22.00

Info
Tapahtumassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Osallistumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan näitä periaatteita.